Ny max i knebøy!

Må bare titte innom for å informere om at treningsøkta i dag gikk kjempe bra! Knebøyen gikk utrolig lett til en forandring! Jeg klarte eeeendelig og bikke 80 tallet og har nå en ny max på 80 kg i knebøy! Det er kanskje lite for noen, men jeg er stolt av det! Weee! Prøvde meg på 85, men det ble FAIL! Så da får vi prøve på nytt neste gang! :-) 


HAPPY GIRL!!

Nå blir det laksewok og avslapning med litt film! I morgen kommer noen søte jenter på lunsj til meg så må vel samle litt krefter til å rydde litt her og! Hehe. Ha en koselig kveld alle i hopa:-)

15 kommentarer

loues

19.des.2011 kl.18:27

Råbra rekord! :D

Laksewok ble det hos meg også i dag. Superdigg :D Basilikum og hvitløkspulver gjør en god sus på maten.

Kamillas treningsblogg

19.des.2011 kl.20:02

LITE!? Det er så tungt at jeg ikke kan drømme om å ta det engang ! :p Jeg får såvidt til å ta 10 x 3 med stanga :P (20 kg)

Du er flink!:)
Kamillas treningsblogg: Hehe takk! DU er jo flink i andre ting da! Og du er nok mye sterkere i bøy enn du tror! :D Det er en veldig psykisk øvelse!
loues: Takk så mye! :) Jeg hadde masse hvitløkspulver på også. Og fersk hvitløk! NAM!

Annette Helene

19.des.2011 kl.20:46

Gratulerer så masse med pers:D Du er jo greit sterk i beina! Nå må jeg jobbe enda mer, det er lenge til jeg er der!

Kos deg masse og nyt kvelden:D

Camilla

19.des.2011 kl.21:17

Hvor langt går du ned? Føler eg mister kontroll når eg løfter tungt (typ over 70 kg) og får feil teknikk.. Noen tips? Løfter du alene eller har du spotter? :-)
Kjempeflott!!! :D Gratulerer!

Benedictes trening

19.des.2011 kl.21:32

Det er jo dødsbra!! Du er sterk!

hotnextstop

19.des.2011 kl.22:57

Skikkelig bra gjort! :D
Camilla: Hei hei!

Jeg går ned til litt under 90 grader. Løfter du kun knebøy eller supplerer du med øvelser som boksbøy, knebøy med stopp, frontbøy? Jeg har trent flere uker med boksbøy nå for å få mer startstyrke, så nå er punktet hvor jeg sliter lenger opp. Så prøv å bytte på øvelsene;) SÅ du får trent alle lårmusklene og støttemusklene. Det er også viktig med riktig teknikk ja. Fokusere på å dytte knærne utover når du går opp, brystet opp og skyve frem hofta. Før hvert løft så visualiserer jeg alltid at jeg løfter det, så går det også mye lettere:) Så går jeg alltid en runde på senteret før de tyngste løftene og tenker at jeg skal brekke den stanga!!! hehe!

Også er det dette med rett pusteteknikk, blås ut alt du har enten før du tar avløftet eller når du har tatt avløftet og fyll lungene med aaaalt du har av luft, så blir du som en fjær! Jeg tuller ikke, dette er det beste tipset jeg har;) Da blir du utrolig stabil! Og belte da, det kan også brukes for å gjøre ryggen din mer stabil!

Jeg er veldig heldig og trener med kjæresten min, så han spotter meg når jeg har behov for det. Men jeg kan også spørre andre på senteret om de kan spotte meg også. Håper dette var til hjelp! :)
hotnextstop: Takk, takk:D Jeg er fornøyd med egen innsats!
Benedictes trening: Hehe håper å bli sterkere! :D Takk!
Annette Helene: Takk, søte deg! :-) Du kommer nok til å klare det en gang ganske snart du også! :D

Kristine

21.des.2011 kl.00:54

Wee, gratulerer så mye :D Du har grunn til å være fornøyd da altså!! :)
Kristine: Takk, takk:D

Skriv en ny kommentar

Aviewinside - Kosthold og trening

Aviewinside - Kosthold og trening

22, Oslo

Velkommen til min blogg! Jeg studerer ernæring på 2-året og har ofte mye på hjertet når det kommer til kosthold og trening. Det jeg vil med denne bloggen er å opplyse og inspirere til å leve litt sunnere enn det du kanskje gjør i dag. Mail: aviewinside@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits