Første uke av 2012 ferdig

Hei! 
Nå er første uke av 2012 ferdig, er vi fornøyde med første uke? :)

Det er IKKE første uke av året som setter standarden, det må vi huske på. De som har som mål og komme seg mer på trening må IKKE fortvile om første uken ikke ble som de hadde sett for seg. Husk på at det tar tid og endre en vane, og kroppen og hjernen vil mye heller være hjemme i sofaen. Etterhvert vil du erfare at kroppen setter mer og mer pris på at DU behandler den bra, så ikke gi opp! :)

Min første treningsuke:


Mandag: Maximum effort overkropp
Tirsdag: Maximum effort underkropp
Onsdag: Kardio - gikk fra jobb og hjem 55 min
Torsdag: Fri
Fredag: Fri
Lørdag: Dynamic effort overkropp
Søndag: Dynamic effort underkropp

= 5 gode treningsøkter denne uken!

 

Dagens middagstips:
Wok!

Skjær kyllingen i passe store biter

Kutt alle grønnsakene du ønsker å wok de i en wokpanne eller stekepanne! Jeg brukte brokkoli, amandine poteter, gulrøtter, squash, purre, hvitløk, rødløk og rød paprika! Bruker du løk, skyll den under kaldt vann før du kutter den så svir den ikke i øynene!

Hell kokosmelk i på slutten av steketiden, og la det surre mens du krydrer med ditt favorittkrydder!

Furikake-krydder som er kjempe godt på all mat, tas på rett før servering!

Håper alle gleder seg til uke 2 av dette året, det gjør jeg! :) 

3 kommentarer

AnnetteHelene

09.jan.2012 kl.11:59

Kjempe flott innlegg:) Og herlig treningsuke på deg:)

Maten så nydelig ut, jeg har hatt lyst til å teste ut det krydder så lenge:)

Ha en herlig start på uken:)

Silje

10.jan.2012 kl.11:45

Ser ut som en herlig treningsuke..:D
Silje: Det var det også ! :))

Skriv en ny kommentar

Aviewinside - Kosthold og trening

Aviewinside - Kosthold og trening

22, Oslo

Velkommen til min blogg! Jeg studerer ernæring på 2-året og har ofte mye på hjertet når det kommer til kosthold og trening. Det jeg vil med denne bloggen er å opplyse og inspirere til å leve litt sunnere enn det du kanskje gjør i dag. Mail: aviewinside@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits